Meie järjekordne autoostu huviline Mona kirjutas meile oma soovidest ja ootustest uue masina valimisel. Elades Tallinna piirimail, kasutab ta oma masinat peamiselt linnas liiklemiseks ja mis salata – natuke edvistamiseks ka.
Loe edasi, kui soovid teada saada, milliseid mudeleid talle sobiksid.
Kui ka Sina, kallis lugeja, soovid saada vastuseid enda küsimustele ning soovidele, siis siis saada meile e-kiri meiliaadressil kristjan@autosky.ee.
Soovin osta autot, mis sobiks minu riukaliku sõidustiiliga ja oleks sama edev nagu ma ise
Tere Autosky.
Mul on juba pikka aega mõttes mõlkunud uuema auto muretsemine aga ei tea, kust otsast pihta hakata. Hetkel sõidan endiselt oma esimese masinaga, mille ostsin kasutatuna ülikooli astudes.
Minu autoks on Citroen C4 VTR, mida kutsun hellitavalt Sidruniks (kuigi auto värv on hõbehall). See prantslane on mind tänaseni igati väärikalt teeninud, olles oma tosina aasta juures nagu hästi säilinud vein. Ainsaks ebamugavuseks võib pidada kolmeukselisust, sest Citroen on selle mudeli puhul küll uksed peaaegu et terve kere pikkuseks venitanud.
Auto ostmisel olid minu vajadused oluliselt madalamad kui praegu, seega sai valitud vähenõudlikum mudel. Samas võin rõõmuga öelda, et kas siis tänu korrapärasele hooldamisele või minu aukudest möödumise osavusele on masin endiselt heas korras.
Vajadus vahetada tuleb peamiselt elektroonikast, mis on kuuldavasti Prantsuse autode nõrgaks küljeks. Viimasel talvel juhtus väga tihti, kus masin ei läinud hommikul miinuskraadidega lihtsalt käima. Töökojad laiutasid samuti käsi, kuna ei suutnud vea asukohta tuvastada. Soovitati lihtsalt probleemi tekkimisel kaitsmeid vahetada.
Uue auto puhul on aga soovid ja ootused juba suuremad. Enamasti liigun n-ö traditsioonilistel ummiku-kellaaegadel ja linnaliikluses. Seetõttu pean uue auto puhul väga oluliseks automaatkäigukasti. Minek võiks tal samuti hea olla , kuid üle 2L mootoriga masinat ei soetaks, see ju kokkuvõttes ikkagi tarbeese.
Peret ja lapsi mul ei ole, nii et kupee kõlaks igati atraktiivse variandina. Mida edevam ja silmapaistvam, seda parem! Ning nagu naisterahvale kohane, siis kindlasti mängib auto puhul rolli välimus ja mis siin salata, ka värv. Traditsiooniline hõbehall on minu jaoks liiga igav ning kindlasti välistaksin ka universaalkerega mudelid.
AutoSky, millist autot te mulle soovitaks?
Ostja profiil
Eelarve: 15 000€ kanti.
Auto kasutustihedus: igapäevane.
Peamine kasutuskoht: igapäevaselt linnaliikluses, kuid vahel harva ka maanteel.
Maastiku võimekus: eelistan igal juhul liigelda asfaltteel, seega oluliseks seda autovalikul ei pea.
Kui pikaks ajaks soovin autot võtta: vähemalt 5. aastaks
Uus auto võiks olla:
- Automaatkastiga;
- Ökonoomne nii linnas kui maanteel;
- Turvaline;
- Hea minekuga;
- Piisavalt vastupidav, et piisaks regulaarsest hooldamisest, ega vajaks pidevalt lisa remonditöid;
- Igasugu võimalike meeldivate lisadega;
Uue auto puhul ei soovi:
- Universaalkerega mudelit;
- Traditsioonilist pereautot;
Millist autot valida
Kristjan Must
Autosky müügiekspert
Aitäh Mona, et jagasid meiega oma soove ning ootusi. Olen kindel, et saan Sulle pakkuda autot, millega saad mugavalt sõita ja mis suudab panna iga mööduja oma pilku pöörama. Kui tunned ennast mõnest mudelist koheselt ära, siis oled kindlasti oodatud ka proovisõidule.
Siit ka minupoolsed soovitused:
Soovitus 1:
Kui hinnapiir on 15000€ ja sõidad tihti üksinda, siis pigem soovitaks väiksemat autot. Sellega on lihtsam sõita ning korraliku väikse autoga pole ka maanteel sõitmine probleemiks. Peaasi, et mängib hea muusika ja auto on korras! Esimene soovitus oleks 1-seeria BMW. Kupeekerega 1-seeria on efektse välimusega ja tõeline pilgupüüdja. Et auto oleks tõeline pilgupüüdja, soovitaks ise antud mudelile valget või naiselikult punast. Nende hinnad algavad sageli juba 10.000 – 12.000 eurost ning ägedama varustuse ja sobiva värviga mudelid jäävadki täpselt Sinu hinnapiiri!
Mudelisoovitus:
BMW 120d – soovitavalt M-sportpaketiga, millega kaasnevad mugavad sportistmed, väga efektne välimus ja sportlikum sõit! Samaaegselt ongi tegu 120d puhul väga krapsaka ja ökonoomse sõidukiga. Kuna liigud palju, ei tasu ka muretseda mootori ummistumise ja selle võrra kõrgemate hooldus- ja remondikulude pärast.
Soovitus 2:
Sellesse hinnaklassi jäävad ka eelmise generatsiooni 3-seeria BMW kupeed. Seda autot saab juba valida kas kupee või kabrioletina. Kuna tegu on kõvakatusega, on see auto täiesti ideaalne aastaringseks kasutamiseks.
Samas kui maikuu on käes ja tekivad tänavatele mootorrattad ja seelikud, saab lasta katuse alla, võtta peale sõbrad ja sõbrannad ning minna linnaringile. Tuulevõrk külge ja ka maanteesõit on täielik nauding! Ka kupeel on võimalik valida katuseluuk, mis teeb samuti suvise sõidu mõnusamaks.
Mudelisoovitus:
Selle hinnaklassiga teeks mina kõrvaltvaatajale ebaratsionaalse valiku ning valiks 3-seeria kabrioleti.
Sarnaselt 1-seeria BMW’ga valiks kindlasti lisaks M-paketi ning mootorivalikutest eelistaks 320d või bensiinimootoriga pisut suurema, kuid suurepärase dünaamikaga 325i. See on küll suurem, kui soovitud aga sõiduelamus ja need kadedad pilgud tänavatel ja naerusuised autosviibijad (k.a. juht ise) on seda kõike väärt!
Kokkuvõte
BMW on kindlasti mark, mille mudelivalik on piisavalt riukalik ning edev. Loodetavasti said ideedest inspiratsiooni ning teed antud mudelitega ka proovisõidu ära. Kuna tegemist on väga ilusa mudeliga, loodan omaltpoolt, et lisaksid veel ühe 3-seeria kabrioleti meie suvistele linnatänavatele.
Ärge siis unustage, head lugejad, et paneme meeleldi personaalsed soovitused kokku ka teile. Nende saamiseks edastage meile enda küsimused ja soovid meiliaadressile kristjan@autosky.ee.