„Esimene põhjus, mis pähe lööb, on turvalisus,“ põhjendab ettevõtja oma valikut. Seetõttu ei sõida Kaljade peres Volvoga mitte ainult tema, vaid sama mudel on ka abikaasa sõiduvahendiks. Kui peretütar sai mõned aastad tagasi juhiload, siis osteti ka talle Volvo. Sedagi turvalisuse kaalutlustel.
Autoomanik meenutas, et kui ta müüs kord ühe oma Volvodest edasi, oli ostjaks kiirabiarst, kes oli näinud oma töös omajagu liiklusõnnetusi ja hindas seetõttu just Volvo pakutavat turvaklassi.
Volvo – turvalisuse lipulaev
Volvo on läbi aegade olnud turvalisuse lipulaev ning asjata ei peeta turvalisust ja Volvot sünonüümideks. Vähe on maailmas neid, kes on päästnud samapalju inimelusid kui Volvo insener Nils Bohlin, kes leiutas 1959. aastal kolmepunkti turvavöö. Volvo Cars loobus turvalisuse nimel turvavöö patendiõigusest, päästes tänu sellele hinnanguliselt umbes miljon inimelu.1972. aastal võttis Volvo aga esimesena maailmas kasutusele seljaga sõidusuunas oleva laste turvatooli. Ikka selleks, et õnnetuse puhul ühtlustada kehale mõjuvat jõudu ja vähendada seeläbi vigastusi. Praegu nii enesestmõistetavana tunduv asi oli veidi vähem kui pool sajandit tagasi väga revolutsiooniline.
Üks sõiduohutuse maamärkidest on vaieldamatult ka 1991. aastal rakendatud Volvo külgkokkupõrke kaitsesüsteem energiat neelavate materjalidega ning tugevdatud istmetega. Sellele lisandusid 1994. aastal maailma esimesed külgturvapadjad.
1998. aastal jõudis aga Volvode varustusse kaelavigastuste kaitsesüsteem ja õhuga täituv turvakardin, mis külgkokkupõrke või auto ümbermineku korral täitub kiiresti õhuga, et kaitsta sõitja pead.
Need on vaid mõned näited sellest, mis teeb Volvost Volvo ehk väga turvalise auto.
Volvo – farmerile ja härrasmehele
Tõnu esimene Volvo oli V70 ja sellest mudelist on tal väga soojad mälestused. „Minu jaoks on V70 rahvaauto, mis sobib nii härrasmehele kui ka farmerile, sest tegemist on ühtpidi soliidse masinaga, mis samas on ka korralik tööloom, kuna mahutab palju,“ meenutab Tõnu, kes vedas oma Volvoga isegi kodu ehitusele materjale.
Seetõttu – kui V70 hakkas ühel päeval väsima – ei tekkinud tal kahtlust, et järgmine valik olgu samuti Volvo. Seekord siis juba XC90.
Muide, Tõnu eelistab osta autot pruugituna ja põhjus selleks on lihtne. Järelturult võib leida hea hinna ja kvaliteedi suhtega Volvo mudeleid, millel on ees veel korralik sõiduressurss. „Kui minul on valida, kas ma ostan sama raha eest tuliuue tavalise keskklassi auto või järelturult näiteks kasutatud XC90, siis ma ilmselgelt eelistan Volvot,“ on ta endas kindel.