A6

Põnev. Väljendusrikas. Tasakaalustatud
Näete põnevat sedaani, mille helgus, elegantsed proportsioonid ja dünaamilised jooned köidavad pilku. See, mida te ei näe, on Audi arendajate ja disainerite entusiasm ning pühendumine. See on siiski Audi A6 sedaani unikaalse seeria eeltingimus. Auto, millega sõitmine ei nõua juhilt 100% pühendumist kuid pakub emotsioone igal sõidul.
Sportlikud jooned ning ilus välisilme.
Teravad jooned, rõhutatud kerekuju, sportlikult viimseni pingule tõmmatud välisilme – uue A6 välimuses on kõik olemas näitamaks auto täpsust ning sportlikku elegantsi. Selleks võeti mudeliuuenduse ajal auto välimus põhjalikult ette, muutes esivõre, esitulesid, õhuvõtuavasid, stangesid, küljepaneele, tagatulesid ning väljalasketorusid. Lisavarustusena on võimalik osta esituled Audi LED tehnoloogiaga või Matrix Led tehnoloogiaga koos dünaamiliste kurvituledega.
Tänu oma intelligentsele komposiidist konstruktsioonile on auto kere erakordselt vastupidav nin ohutu. Lugematu arv alumiiniumist ja kuumtöödeldud metallist komponente moodustavad süsteemselt ülikerge konstruktsiooni selgroo. Näiteks uus A6 1,8TFSI tühimass ilma juhita on ainult 1535kg. Vibratsioonid on minimaalsed ning autosse välismüra sisuliselt ei kostugi.
Sportlik väljast, ruumikas seest
Uue Audi A6 sportlik, kuid samas elegantne välisilme peegeldub ka auto erakordselt ruumikasse sisemusse. Iga detail auto sisemuses oma kõrge kvaliteedi ning hea materjalikasutusega on tuttavaks ning koduseks saanud juba kõigile Audi praegustele ning tulevastele omanikele. Elegantsed värvid ning õigesti valitud materjalid loovad mõnusa ning hubase atmosfääri autoga sõites. Uue Audi Design Selectioni värvivalikutesse kuuluvad spetsiaalselt valitud värvitoonid annavad niigi kvaliteetsele Audi A6 sisemusele kirsi tordi peale.
Ulatuslikult uuendatud mootorivalik
Uue Audi A6 ja A6 Avant mootorivalik koosneb kolmest TFSI jõuallikast alates 140 kW (190 hp) ja lõpetades 245 kW (333 hp) mootoritega ning viiest TDI diiselmootorist võimsusega 110 kW (150 hp) kuni 240 kW (326 hp). Kõik mootorid mahuvad selgelt ja muretult Euro 6 saastenormidesse ning nende saastehulka on vähendatud lausa 22%. Kombineerituna uuenduse saanud S-Tronic käigukastiga, tarbib 1.8 TFSI ultra kõigest 5.7 liitrit kütust 100km läbimiseks. 2.0 TDI ultra saavutab erakordselt madalad kulunäitajad – ilma lisavarustust piiramata tarbib see mootor kõigest 4.2 liitrit kütust 100km läbimiseks.
Bensiinimootorite lipulaev 3.0 TFSI on saanud täieliku uuenduskuuri. Mootoriinsenerid on samuti muutnud mitmeid aspekte ka 3.0TDI mootori juures, mida on võimalik tellida 160 kW (218 hp) või 200 KW (272 hp). 3.0 TDI clean diesel biturbo suudab arendada lausa 235 kW (320 hp). Lisaks on võimalik tellida 240 kW (326 hp), mida on võimalik lühiajaliselt üle laadida 255 kW (346 hp), mis on Audi A6 3.0TDI Competition ja A6 Avant 3.0 TDI Competition-special mudelitele. Nendega tähistab Audi oma TDI tehnoloogia 25 aastaseks saamist.
Võimsaima diiselmootori käigukastiks on 8-käiguline Tiptronic käigukast. Kõiki teisi mootoreid on võimalik tellida kas 6-käigulise uuendatud manuaalkäigukastiga, mis on erakordselt kerge ja minimaalse hõõrdumisega või 7-käigulise S tronic käigukastiga. Peale pikki aastaid kasutatud multitronic käigukasti asendab esiveolistel mudelitel uus täielikult uudse disainiga topelt siduriga käigukast. Alates võimsamatest, 200 kW (272 hp), mudelitest on võimalik valida oma uuele Audile quattro pidev nelikvedu koos sportliku differentsiaaliga, mis aktiivselt juhib mootorist tulevat jõudu tagumiste rataste vahel saavutamaks parima pidamise.
Ka kõige tumedam oht ei jää märkamata
Lisavarustusena tellitav Night Vision Assistant koos ohu esile toomisega skanneerib auto ninaesist soojustundliku kaameraga ja näitab kõiki auto ees olevaid jalakäijaid armatuurlaual kuni 90 meetri kauguselt . Kui süsteem peab jalakäija ja auto kokkupõrget tõenäoliseks, muutub objekt punaseks ning kostub helisignaal. See aitab vältida ohtlikke olukordi maanteel just pimedal ajal ning annab oma panuse selleks, et kõik jõuaksid turvaliselt koju.
Tea täpselt, mis toimub ümber auto
Audi Side Assist koos Audi Pre Sense Rear aitab juhil näha ka pimedasse nurka ning tagant kiirelt lähenevaid sõidukeid (töötab kiirustel 30-250 km/h).
Märguandetuled on integreeritud küljepeeglitesse. Alates juba kiirusest 30 km/h, Audi side assist kasutab kahte suure tundlikkusega sensorit tööpiirkonnaga kuni 70 meetrit, et mõõta auto ümbruses sõitvate autode kiirust ja distantsi ning võrdleb seda Sinu auto kiirusega ja annab erinevusest Sulle koheselt märku hoidmaks ära ohtlikud olukorrad teedel. Kõike ei saa ise ette näha sõites.
Enam ei pea muretsema eessõitja äkkpidurduse pärast
Audi Driver Assistance süsteemi keskne element on kahtlemata adaptiivne püsikiirushoidja koos stop&go funktsiooniga. Lisavarustusena tellitav süsteem võimaldab hoida pidevat pikivahet eessõitva autoga ning äkkpidurduse korral hoiatab auto Sind ohust ning vajadusel pidurdab ise kuni seiskumiseni. Kui eesolev auto hakkab liikuma, sõidab edasi ka Sinu uus Audi.