Jätkades Autosky veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Loe lähemalt

  • ASUME UUEL AADRESSIL: LÕÕTSA 8A

Q5

White triangle

Suur auto väikse auto nahas

Selged jooned, siledad pinnad – Audi Q5-st kiirgab nii sportlikkust kui elegantsust. Ja selle välimus annab märku sõiduki väärikast kohalolust: see äratab viivitamata tähelepanu oma 4629 mm pikkuse ja 1898 mm laiusega. Ja ometi on sellel üks oma klassi paremaid takistustegureid, mis on muuhulgas pandav sõiduki kupeetüüpi katusejoone arvele.
exterior1_q5

Uued perspektiivid

Te märkate viivitamata Audi Q5 progressiivset disaini. Üksteisest võimalikult kaugele paigutatud tagatuled on sõidukit iseloomustavaks aktsendiks. Koos lisavarustuse hulka kuuluvate xenon plus esilaternatega rakendavad tagatuled LED-tehnoloogiat. Tagaosa justkui oma haardes hoidev tagaluuk on praktiline ja atraktiivne. See ei anna sõiduki tagaosale ainult eksimatut välimust, vaid muudab mugavamaks ka suure pakiruumi täitmise ja tühjendamise. Standardvarustusse kuuluvad ühenduste ja liigenditeta läikivad koormatalad ning vastavad eemaldatavad põiktalad.
exterior2_q5

Avarus, mis üllatab

Nautige vaadet teele – pingevabalt, tavalisest kõrgemast isteasendist. Laske Audi Q5 interjööril endale mõju avaldada: pehmed materjalid või tellimisel peen nahk tekitavad teis mugava tunde. Just niisama muljetavaldav on Audi Q5-e ruumikus ja mitmekesisus. Tagaistme seljatugede kaldenurka saab muuta ning nende kokkuklappimiseks on pakiruumis kaugjuhtimise tarvis vabastusfunktsioon. Ja soovi korral saate te sirutuda koguni ülespoole: lisavarustuse hulka kuuluv panoraamne klaaskatus tagab teile soovi korral takistusteta vaate taevale ning pakub peaaegu täiesti tõmbetuulevaba piiramatu värske õhu varu.

interjöör_q5

Uus dünaamika

Kõikidel bensiinimootoritel on TFSI®, mis tähendab, et need rakendavad omavahel kombineeritult ökonoomset otsesissepritset ja turboülelaadimist. Kõikidel mootoritel on standardvarustuses “start/stop” süsteem ning rekuperatsioon, mille tulemusel kuuluvad nad oma klassi jõuallikate seas kütusekulu poolest kõige tõhusamate hulka.

Audi Q5-s kasutatakse TFSI® tehnoloogiat. Seejuures väärib märkimist asjaolu, et sellega ühitatakse FSI eelised heitgaaside turboülelaadimise eelistega. Selline FSI kontseptsiooni ja turboülelaaduri kombinatsioon ei võimalda ainult suurepärast tõhusust ja dünaamikat, vaid see parandab ka mootori võimsust. Te märkate seda niipea, kui kiirendate oma 155 kW võimsusega 2.0 TFSI mootoriga. Lisavarustusena pakutava tiptronicuga kombineeritult viib see teid nullist 100-kilomeetrise tunnikiiruseni 7,2 sekundiga.

mootor_q5

Jõuline ja tõhus

Võimsad ja tõhusad: mootorid Audi Q5-s. TDI mootorid rakendavad ühisanumsüsteemi ning neid iseloomustavad vaikne talitlus, suurepärane mootori akustika ja väle sõidukäitumine.

Hoolimata sellest, kas mootori võimsuseks on 105 või 125 kW – 2.0 TDI mootorid Audi Q5-s on veenvad juba alates esimestest meetritest. 125 kW võimsusega 2.0 TDI mootor saavutab oma 350 Nm maksimaalse pöördemomendi juba 1750 pöörde juures minutis ning arendab jõudu ühtlaselt – teid sellega kindlasti paeludes. 100-kilomeetrise tunnikiiruse saavutamiseks kulub vaid 9,9 sekundit.

Audi Side Assist

Audi side assist muudab reavahetused muretuks. Alates 30 km/h mõõdavad sensorid auto tagaosas tagumiste autode liikumist ning kiirust. Kui mõni teine sõiduk jääb pimedasse nurka või läheneb tagant suurel kiirusel, annab kollane märgutuli küljepeeglis sellest märku. Kui juht sellegipoolest lülitab sisse suunatule ning asub möödasõidule, hakkab märgutuli kiirelt ja eredalt vilkuma – pole võimalik, et seda ei märka!

Audi Lane Assist

Audi active lane assist, mis aktiveerub 65 km/h pealt, tuvastab sõiduread ning teekattemärgistuse tänu tahavaatepeeglisse paigaldatud väiksele kaamerale. Kui Audi Q5 läheneb reajoonele ilma sisselülitatud suunatuleta, aitab süsteem oma ritta jääda mõningase abiga elektromehaanilise roolisüsteemi poolt. Juht saab ise otsustada seadistades autot, kuidas see süsteem sekkub ning kas see peaks olema ka kombineeritud vibratsiooniga roolis. Kui juht valib varajase korrigeerimise, aitab süsteem hoida Audi Q5 sõidurea keskel.