Jätkades Autosky veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Loe lähemalt

  • ASUME UUEL AADRESSIL: LÕÕTSA 8A

RS7

White triangle

Kõik, mis oskad tahta ja täpselt natuke rohkem

exterior1_rs7
Puristlik elegants. Erakordne jõud. Uusim tehnoloogia. Kõik ühes sõidukis: uues Audi RS 7 Sportbackis.

Elegantsus ja sportlikkus üheks põimunud

exterior2_rs7
Elegantsus kõige jõulisemal kujul. kaubamärk Audi Singleframe hõlmab alumiiniumikarva raami ja kõrgläikega musta kärgdisainiga iluvõret, mis loob mulje silmapaistvast tugevusest. RS kaitserauad koos suurte külgmiste õhusisselaskeavade ja integreeritud klappide ning lisavarustusse kuuluvate Audi Matrix LED esilaternatega, millel on tumedaks toonitud äär, rõhutavad uue Audi RS 7 Sportbacki eripära. Tornado-joon määrab külgvaate dünaamika tooni, mida rõhutavad veelgi silmatorkavad laiendatud lävekarbid. Iluliistud ja küljepeeglite matist alumiiniumist korpused lisavad veelgi RS-likkust.

Jalustrabav sportlikkus ja eksklusiivsus

interior1_rs7
interior2_rs7
Salongist õhkub sportlikkust, eksklusiivsust ja kvaliteeti kohe, kui ukse avate. Sellised detailid nagu valgustusega ukseläved, roostevabast terasest pedaalid, topeltvardadisainiga ukselingid ja Carbon-viimistlus rõhutavad kõik auto esmaklassilist olemust.
RS sportistmete julge kontuurkuju pakub suurepärast tuge külgedel isegi kõige väljakutsuvama sõidu ajal. Istmepolster on lisavarustusena saadaval “Valcona” nahaga, millel on kärjekujuline kivihall õmblus, mis võimendab sportlikkust ja eksklusiivsust veelgi.

Maksimaalne jõud maksimaalseks kasutamiseks

Järjepidev jõud: 4.0 liitrine TFSI mootor võimsusega 412 kW. Tänu maksimaalsele pöördemomendile 700 Nm kiirendab Audi RS 7 Sportback nullist sajani kõigest 3,9 sekundiga. Veojõud saavutab maksimaalse taseme elektrooniliselt reguleeritaval kiirusel 250 km/h, kuid tippkiirust saab lisavarustusena võimendada kuni 280 km/h või 305 km/h.

Nutikas sooritus: Audi cylinder on demand silindrisüsteem aktiveerib osakoormusel sõites sõltuvalt sõiduolukorrast vaid neli silindrit kaheksast. Audi Valvelift süsteem sulgeb kummalgi küljel kahe silindri sisse- ja väljalaskeklapid ning lülitab välja nende sissepritse ja süüte – mootor töötab sealjuures sama vaikselt nagu alati. Selle tulemusena ei tõmmata sisse õhku ega tarbita kütust – kütusetarbimise ja heitmenäitajad paranevad märgatavalt. 4.0 liitrisel V8 TFSI mootoril on “Start/Stop” süsteem ja rekuperatsioon. Samuti on mootoril esmaklassiline spontaanse reaktsiooni võime ning erakordne võimsus kogu mootori pöörlemiskiiruse skaalal.

tfsi_rs7

Tea täpselt, mis toimub ümber auto

Audi Side Assist koos Audi Pre Sense Rear aitab juhil näha ka pimedasse nurka ning tagant kiirelt lähenevaid sõidukeid (töötab kiirustel 30-250 km/h).

Märguandetuled on integreeritud küljepeeglitesse. Alates juba kiirusest 30 km/h, Audi side assist kasutab kahte suure tundlikkusega sensorit tööpiirkonnaga kuni 70 meetrit, et mõõta auto ümbruses sõitvate autode kiirust ja distantsi ning võrdleb seda Sinu auto kiirusega ja annab erinevusest Sulle koheselt märku hoidmaks ära ohtlikud olukorrad teedel. Kõike ei saa ise ette näha sõites.
lane_assist_a6

Enam ei pea muretsema eessõitja äkkpidurduse pärast

Audi Driver Assistance süsteemi keskne element on kahtlemata adaptiivne püsikiirushoidja koos stop&go funktsiooniga. Lisavarustusena tellitav süsteem võimaldab hoida pidevat pikivahet eessõitva autoga ning äkkpidurduse korral hoiatab auto Sind ohust ning vajadusel pidurdab ise kuni seiskumiseni. Kui eesolev auto hakkab liikuma, sõidab edasi ka Sinu uus Audi.

adaptivecruise_a6