Jätkades Autosky veebilehe kasutamist, nõustud meie kasutajakogemuse parandamiseks mõeldud küpsiste ja nende kasutamise tingimustega. Loe lähemalt

  • ASUME UUEL AADRESSIL: LÕÕTSA 8A

S3

White triangle

Silmatorkavalt edasi

Audi S3: rohkem võimsust, rohkem sportlikkust, rohkem sõidunaudingut. Istuge sisse ja avastage täiesti uus maailm!

exterior2_s3

Puhas sportlikkus

Nii alumiiniumikarva välispeeglid, rõhtsate kroomitud topeltvarbadega Singleframe, lisavarustuse hulka kuuluvad üksnes valgusdioode kasutavad sõidutuled* kui külgmiste õhuvõtuavade S-mudeli spetsiifiline disain rõhutavad kõik Audi S3-e puhast ja ehedat sportlikkust.
Külgmised lävekarbid järgivad eesmise põlle disaini ning lisavad sõidukile veelgi enam sportlikku lubadust. Ventileeritud 17-tolliste pidurite efektiivsed mustaksvärvitud sadulad on selgeks märgiks Audi S3 jõu kohta.

exterior3_s3 exterior_s3

Sportlik luksus

Jõuline sportlikkus defineerib ka interjööri: lisavarustuse hulka kuuluv lameda alaservaga nahkkattega multifunktsionaalne sportrool S-märgi ja kontrastsete õmblustega, S-mudelile omane käigukanginupp, S-mudeli spetsiifiline käivitamise ja seiskamise nupp ning harjatud roostevabast terasest pedaalid.
Lisavarustuse hulka kuuluvad S-mudeli spetsiifilised sportistmed on kaetud luksuslikult peene Nappa-nahaga, õlgu toetavatel osadel on teemandikujulised õmblused ning integreeritud peatoed pakuvad silmapaistvat tuge külgedelt.
Hallide ringskaaladega näidikuplokis on koha leidnud ka turboülelaaduri laadimisrõhu näidik, mis võimaldab kasutada ära mootori maksimaalset võimsust ning seda eeskätt koos S tronic® alumiiniumist käiguvahetuslabadega.

interior2_s3 interior_s3

Midagi sellist, mida teistel ei ole

Kõrge kvaliteediga dünaamilisus, mis on näha ja tunda igas detailis: see on Audi disainivaliku paraadpunane, mis on saadaval üksnes uue Audi S3 jaoks.

Eesmised sportistmed on kaetud luksuslikult peene musta Nappa-nahaga ning neil on kontrastsed paraadpunased õmblused, nagu ka põlvetugedel ja ustes olevatel käetugedel. Velvet-nahast paraadpunased uksepeeglid ning sportistmete õlatoed lisavad sõidukile veel ühe dünaamilise puudutuse. Nende rabav värv kordub kontrastsetes õmblustes, millega on kaunistatud nii nahkkattega sportrool kui käigukangi või valikuhoova ümbris. Iga detail on muljetavaldav ja täiustab omaltpoolt sportlikku õhustikku S3-s.

2.0TFSI mootor Audi S3-s

Audi ülikerge disain hoiab Audi S3-e kaalu muljetavaldavalt madalana. Ning tänu selle kombineerimisele jõulise 2.0 TFSI mootoriga saate te nautida silmapaistvalt väledat ja ometi äärmiselt tõhusat sõitu.

Koos kahe siduriga S tronic käigukasti (S tronic – see tähendab kiiremaid käiguvahetusi ja sportlikumat sõitmist: S tronic kombineerib manuaalkäigukasti sportlikud karakteristikud automaatkasti eelistega. S tronic ja quattro®. Vorsprung durch Technik ehk areng läbi tehnoloogia: quattro® tehnoloogia tähistab püsivat jõudu kõigile neljale rattale jaotatuna esi- ja tagasilla vahel.) ja quattro® püsiva täisveoga võimaldab 221 kW võimsus S3-l sprintida nullist 100-kilomeetrise tunnikiiruseni vaid 5,1 sekundiga. 380 Nm pöördemoment tagab spontaanse jõu, quattro ülekanne jaotab S3-e jõu kõigi nelja ratta vahel, tagades teile nii suurepärase suunastabiilsuse ja parema veojõu.

tfsi_s3

S tronic

interior3_s3

Enam ei pea muretsema eessõitja äkkpidurduse pärast

Audi Driver Assistance süsteemi keskne element on kahtlemata adaptiivne püsikiirushoidja koos stop&go funktsiooniga. Lisavarustusena tellitav süsteem võimaldab hoida pidevat pikivahet eessõitva autoga ning äkkpidurduse korral hoiatab auto Sind ohust ning vajadusel pidurdab ise kuni seiskumiseni. Kui eesolev auto hakkab liikuma, sõidab edasi ka Sinu uus Audi.

Tea täpselt, mis toimub ümber auto

Audi Side Assist koos Audi Pre Sense Rear süsteemiga aitab juhil näha ka pimedasse nurka ning tagant kiirelt lähenevaid sõidukeid (töötab kiirustel 30-250 km/h).

Märguandetuled on integreeritud küljepeeglitesse. Alates juba kiirusest 30 km/h, Audi side assist kasutab kahte suure tundlikkusega sensorit tööpiirkonnaga kuni 70 meetrit, et mõõta auto ümbruses sõitvate autode kiirust ja distantsi ning võrdleb seda Sinu auto kiirusega ja annab erinevusest Sulle koheselt märku hoidmaks ära ohtlikud olukorrad teedel. Kõike ei saa ise ette näha sõites.