Meilt enim küsitud küsimused
Kui eelmistest peatükkidest pole vastust oma küsimusele leidnud, siis loe edasi, kuna siit blogist leiad erinevad küsimused, mis on klientidele muret pakkunud.
Kas võtame vana auto sissemakseks?
Vana auto saame sissemakseks võtta, kui sõiduk vastab meie hinnangule. Eeldused on, et auto on tehniliselt heas korras, korrektse hooldusajalooga ning järelturul müüdav.
Kui kiirelt saab tellimisel auto kätte?
Pärast päringu esitamist kulub tavaliselt 3 päeva kuni saadame teile vaste või vasted koos hinna, tarneaja ja lisavarustuse täpsustustega.
Kui leiate vastete seast sobiva auto, siis tuleb teil teha otsus, kas tellite auto kasutades meie Standard või Premium Plus paketti.
Pärast paketi valikut kulub keskmiselt 20 päeva, et saaksid nautida uue auto mugavusi.
Kas ma pean auto ise otsima ning Autosky tellib või piisab lihtsalt soovi edastamisest?
Ise autot otsima ei pea, piisab kui ütlete meile, mis on teie soovid. Me otsime ja sorteerime kõikidest peamistest avalikest ja kinnistest andmebaasidest välja kõik teie soovidele vähegi sobivad vasted ning sorteerime neist omakorda välja kõik vähegi kahtlased või ebamäärased kuulutused.
Seejärel saadame tavaliselt 3 tööpäeva jooksul alates päringu esitamisest kliendile lingi müüja(te) lehele, kus saab:
– tutvuda tehniliste täpsustusega
– piltide kujul põhjaliku ülevaate sõidukist.
Sobiva sõiduki leidmisel on võimalik tellida ka kohapealne ekspertiis.
Kas me teostame kohapeal kontrolli autole?
Aastate jooksul on meil autode kohapealseks ekspertiisiks tekkinud usaldusväärsete oma ala spetsialistide võrgustik nii Saksamaal, Belgias, Itaalias, Jaapanis kui ka USA`s. Küll aga ei tegele me enam USA´st ega Jaapanist autode tellimisega.
Kas Eestis anname enda mingisuguse garantii autole või teostame tehnilise kontrolli?
Autole on võimalik osta aastane garantii tingimustel, et auto ei ole üle 5 aasta vanune või üle 150 000 km läbisõiduga.
Eestis meil teostab autole kontrolli meie partnerfirma ja tehnikaüksus Carfox OÜ.
Kuidas tagame kindluse, et ei ostaks nö. põrsast kotis?
Autode tellimiseks on meil 2 paketti, Standard ja Premium Plus.
Standard paketi raames ostame auto tellija eest, toome Eestisse, teostame auto esmase ülevaatuse ja registreerimise Maanteeameti büroos. Lisaks optimaalse hinna leidmisele ja aktiivsele hinnakauplemisele anname oma kogemusele toetudes parima, et tagada auto tehnilise ja visuaalse seisukorra vastavus auto kontrollaktidele ning müüja poolt reklaamitule.
Teenustasu sel paketil on 550€+käibemaks. Sõiduki transport Eestisse ning registreerimine on lisatasu eest.
Premium Plus paketi raames pakume kliendile lisaväärtust finantseerides autoostu kuni 90% ulatuses ning võttes lisaks Standard paketis toodule täieliku vastutuse auto välise ja tehnilise seisukorra eest. Juhul, kui saabumisel ilmnevad dokumenteerimata vead auto välises värvkattes, kerepaneelides, salongis või kui auto tehniline seisukord ei vasta eelnevalt koostatud aktidele likvideerime vead omal kulul meie tehnikaüksuse, Carfoxi, remonditöökojas. Arvesse ei lähe normaalse amortisatsiooniga seotud ja sellest tingitud väärtuse langusesed. Lisatasu eest pakume ka 6 kuust kuni 2 aastast täisgarantiid.
Teenustasu on sel paketil 1460€+ käibemaks (garantii ei sisaldu hinnas). Sõiduki transport Eestisse ning registreerimine on lisatasu eest.
Kahe aastast täisgarantiid ei paku me üle 5 aasta vanusele või üle 150 000 km läbisõiduga autodele.
Kas Autosky aitab ka soovitustega ja nõustamisega?
Jah, oleme kogu protsessi jooksul teile toeks. Võite alates auto valimisest kuni pärast ostu rahumeeli puhata teades, et Autosky on teil selja taga, kui peaks tekkima mõni mure või küsimus.
Oleme isegi võtnud ette pikki retki, et oma klientidele toeks olla. Pildid Autosky ja Carfoxi autoabi sõiduk ja kliendi Audi millel oli äärmiselt spetsiifiline piduriprobleem, millega kohalikud mehhaanikud Soomes, Raisios polnud kokku puutunud.
Kui palju tuleb auto hinnale juurde transporditasu?
Transporditasu sõltub tellitava sõiduki asukohast Euroopas ning varieerub vahemikus 500-1200€. Küll aga saate transporditasu teada enne, kui tellime.
Kust me peamiselt autosid tellime?
Tarnime sõidukeid peamiselt Saksamaalt, Belgiast ja Itaaliast. Loe tarneriikide iseärasuste kohta lähemalt.
Kas Autosky kaudu saab tellida ka täiesti uusi sõidukeid?
Jah, meil on olemas partnerite võrgustik, kelle käest saab tellida ka täiesti uusi sõidukeid ning neid finantseerida samadel tingimustel kui kasutatud sõidukeid.
Kas pakume ka liisingut?
Autosky OÜ on klientidele valmis pakkuma soodsatel tingimustel liisingut. Esmalt selgitame välja kliendi vajadused ja võimalused ning seejärel leiame koostöös parima lahenduse, et finantseerida sobivat sõidukit. Täpsema informatsiooni jaoks tasub oma soovist meile märku anda ning leiame lahendused!
Lisaks on meie liisingupartneriteks Swedbank Liising AS, Nordea Finance AS ning Citadele banka Eesti Filiaal AS. Nendega koostöös saame pakkuda kõiki võimalikke liisingu- ning järelmaksutooteid. Nordea pakub kapitali- ja kasutusrenti või järelmaksu, Citadele aga kapitali- ja kasutusrenti.
Võimalustega saad lähemalt tutvuda siin.
Kui auto kohale jõudes mulle ei sobi, mis siis saab?
Kui auto kohale jõudes ei sobi, kehtivad tellimuslepingus kirjas olevad punktid, mis lubavad loobuda sõidukist.
Kokkuvõtteks
Oledki jõudnud meie Auto ostmise ABC blogiseeria lõppu.
Kui Sul tekkis lugemise käigus veel mõni küsimus, siis anna sellest kindlasti teada kas läbi e-posti myyk@autosky.ee või telefoni teel, helistades numbrile +372 5555 3331. Kindlasti oled oodatud meile ka külla, aadressile Sõpruse pst 153, Tallinn.
Oleme avatud E-R: 09.00 – 18.00